دوره آموزشی اکسل برای فعالین حوزه دیجیتال مارکتینگ
وقتی آقای طالبی پیشنهاد تدوین این دوره آموزشی رو به من داد، خیلی با خوردم کلنجر رفتم که مسیر آموزش رو چطور پیش ببرم. حتا جاهایی خواستم زنگ بزنم و انصراف بدم. ولی نهایتا یه مسیری به ذهنم رسید که خروجیش بنظرم مطلوب بود. (بماند که این فرآیند حدود ۷ ماه طول کشید )
تو این دوره سعی کردم از نگاه یه دیجیتال مارکتر مزایای اکسل و خدماتش رو مرور کنم. قرار هست که انشاللله بصورت مجزا از طربق سایت آکادمی منظم هم منتشر بشه (البته اگر بدقولی نکنند… 🙂 )
ولی تا اون موقع اگر از شرکت کنندههای دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال (mydmc.ir) آقای طالبی باشید، در جلسه هفتاد و ششم به این دوره دسترسی خواهید داشت.
سر فصلهای دوره رو اینجا میتونید مشاهده کنید:
مفاهیم پایه : معرفی اکسلT آدرس دهی
مفاهیم پایه : عملگر ها
فرمول نویسی و برخی از توابع محاسبه گر پایه
تابع Countif
تابع Countifs
تابع Sumif(s)
توابع متنی (TextFunctions ) – بخش ۱
توابع متنی (TextFunctions ) – بخش ۲
توابع منطقی (LogicalFunctions)
آدرس دهی مطلق و نسبی
توابع Lookup
ابزارهای Autofilter & sort
ابزار Conditional formatting
ابزارهای Remove Duplicates & Data Validation
ابزار text to columns
ابزارهای دریافت داده از وب – بخش ۱
ابزارهای دریافت داده از وب – بخش ۲
جداول محوری (PivotTable) – بخش ۱
جداول محوری (PivotTable) – بخش ۲
جداول محوری (PivotTable) – بخش ۳
مدیریت اسامی (Name manager) در اکسل
فرمول نویسی آرایهای
مقدمه ای بر Power Query
شهریور ۱۴۰۱